Och tack för igår Jannicke!

Världens gulligaste Jannicke hämtade mej igår efter jobbet så åkte vi till hennes jobb så jag kunde lämna CV. Tyvärr va chefen upptagen. Så vi tog en fika på siesta och pratade av oss lite, vi satt där ett rätt bra tag, sen åkte vi iväg igen och då gick de bättre att träffa chefen. Dock så pratade vi knappt utan ja lämnade bara CV typ. Så vet inte om han fick nå jätte bra intryck precis.. Men hoppas HOPPAS ja får jobba där! Tycker affären är så mysig. Liten och bra med mycket stammkunder. Ja tror verkligen jag hade trivts! Tack för all hjälp Jannicke! :)
Så nu håller vi tummarna! Och för att Jannicke så få sitt lån någon gång!


      
                   Haha Jag, Jannicke och Johan på midsommar


Kommentarer
Postat av: jannicke

Tack gumman!

Jag jag hoppas HOPPAS också verkligen att du får jobb där.

och lånet, ja vi får hålla tummarna.

Tack för igår sötnöt.

2009-09-08 @ 18:56:52
Postat av: Jenlen

Hej..

Va va de för jobb du sökte, hoppas du får det håller tummarna för dig :)

Okej kul att det gick bra för dig då,ja är så där i det känns som det handlar ibland om tur fast får jag inte säga så min kompis hör som har spelat bowling förr i flera år hihi..



Japp det har jag allt o det är inte många sm tror& vet men plattar det o grejar med det jämt, inte bra som sagt sliter ju men därför ja köper en massa produkter som sagt nu för tiden sen är en plattis viktigt att den ör bra o inte sliter för mkt på håret!



Japp det är väll typiskt att man kommer bätter överens med sina syskon när man inte bor hemma längre fast är ju ändå alltid syskonkärlek men syrran o ja bråka alltid men nu funkar det men är nog attvi inte ses så ofta men sen är vi ju äldre ocså..



Har du gjort idag då annars?

Kramar

2009-09-08 @ 20:09:12
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0