Klubbkväll på VILA

Va på VILAs klubbkväll förut med Jannicke och spanade lite.
Vi hittade lite ändå. Jannicke köpte en jätte snygg väst och tröja. Och jag köpte en stickad tröja och ett par jeans leggings. Dom kostade bara 199 ikväll! De va kampanj pris så ja va tvungen att köpa ett par. De är ju så sköna och snygga till allt ^^
Jannickes mamma hängde också på :) MQ hade tydligen också klubbkväll.. vilket jag glömt. Fan köpte ju mina handskar för någon dag sen bara. Men jaja.

De är lite mysigt med klubbkvällar. De är lite annat. Mysigt att gå och dricka lite cider samtidigt som man går runt och kikar lite. Jag gillar det! ^^




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med =) tack för sällskapet :D

2009-10-01 @ 11:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0