Jag är nu omringad av brandmän

Yes just nu städar jag hos våra goa brandmän i SOS gute. Dom är så härliga allihop, var där för mer eller mindre exakt ett år sedan och städade i 5 veckor. Så kul när man kommer tillbaka till ett ställe och alla kommer ihåg en!

Haha städade nere i ett litet rum och där står det en JÄTTE massagestol.
ÅHÅ! tänker jag "Denna måste jag bara testa". Så jag sätter mej i stolen.. och herremin GUD så underbar den va! Men sen ska jag ha av skiten. vilket inte gick lika bra.. den ville bara inte av, jag klickar hysteriskt på av/på knappen men den bara fortsätter massera.

Mitt i allt går Ojet förbi.
Jag: Ehh skulle du kunna hjälpa mej att få av den här saken??
Han tittar värsta förvånat på mej.
"Jag va bara tvungen att testa och nu kan ja inte få av den.. heeh.."
"Jaha, jo får man en gång på den stannar den aldrig. men man klickar väl bara på fjärrkontrollen?"
Han går fram och klickar på AV knappen och den slutar.
"så, de fanns en av knapp. AV/PÅ..? "
Jag känner mej LIIIITE dumförklarad.
"Ja asså men jag klickade på den flera gånger men inte sjutton stannade den för de.."
"haha ookej?"


SNARK! Dumma prylar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0