Jag är kär!

Träffade söta Ellen idag på en fika på ringduvan. Satt där och pratade lite jätte mysigt, man blir på så glatt humör med Ellen! :)  Så gick vi till din sko en snabbis och tittade på lite skor. Jag var fast besluten att jag skulle köpa ett par, TILLS.. jag fick se dessa... ÅÅÅHHÅåååå... I'm in love!
Fan tänkte köpa en ny dator då min har blitt helt fucked up, till min stora förtvivlan! Älskar min söta lilla data! :(  Så har vart sugen på att köpa en ny.

 Men faaan dessa måste jag nästan ha. Så snygga! Mmm...!


          


Kommentarer
Postat av: Ella

Dom va GRYMT snygga!!!! vill också ha :P

2009-09-25 @ 13:11:51
Postat av: ellen

<3

2009-09-27 @ 17:24:58
URL: http://eellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0