Inget speciellt..

Ne idag har det inte hänt mycket. Började jobba vid 1 idag!! Don't blame me, fan va så trött, jobbar bara mina 2,5 timma så va sjutton.
Ska få fler timmar nu iveckan, stackars, stackars Eva vrikade foten idag så jag får ta hennes timmar. Hu va ja tyckte synd om henne :(

Pappa ringde ..nångång.. och tipsade om ett ställe som sökte personal. Så jag kasstade mej vid datorn och filade till mitt CV och skickade iväg de via mail.
Killen i kassan hade sagt till pappa att chefen ville att de skulle skickas så. Aja jag skickar tänkte jag, men sen bah ne.. va fan de är alltid bättre att gå personligen! Så jag gick dit och tänkte lämna mitt CV i handen.
När jag skulle lämna mitt CV till chefen sa jag att jag hade skickat det men ville komma personligt också fall om det inte hade kommit fram.
Han bah: Jo men ja tyckte väl jag kände igen dej! Ditt Cv har jag sett! Du har en bild i högra hörnet va?

Ja blir så glad att dom bara känner igen en, då har dom sett mitt cv och kommer ihåg det. De är i alla fall nåt :) Sen hoppas jag, HOPPAAAS att jag får jobba där. Älskar affären! :)

Förövrigt har det inte hänt något, men de har vart en bra dag idag. Var hemma nu ikväll vid johnys föräldrar. Johny skulle se fotboll med sin pappa så jag hängde på. Såg Svenska Hollywood fruar.. ja herregud. Inte kan dom prata engelska och inte kan dom prata svenska.. Asså va??

Haha känner mej glad idag, så jag bjuder på denna :

      
                                      Haha ful kan man va ;p

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0