Hårfärgning

Jag färgade ju min utväxt med poly blonde häromdagen för jag råkade och intala mej att "den kanske var bra ändå".

NEJ!
de var den inte! Som sagt håret mitt blev GULT.. om man tänker bli riktig platina så kanske den funkar, don't know. Jag vill inte bli så blond. Utan vill ändå ha åtminstonde så de ser lite naturligt ut. Men hur som, så skiten blev gult! Okej inte brand gul, de såg ändå okej ut. Men otroligt fejk ut på mej. Så idag sprang jag och köpte natural and easy. Blev mycket bättre! Mer kallare färg och ser mycke mer naturligt ut, inge gult kvar *LYCKLIG*, dock får jag för mej att de schiftar i grått!?!? :S Jag vet jag ska egentligen ha mörkt hår. Men när håret blir långt ska jag färga det. Tills dess förblir jag blond. Och ja mamma mitt hår ramlar säkerligen av när som helst nu.. ;)

     
                       Hårfärgerna är båda från Schwarzkopf, men BLÄ för poly blonde!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hade du i Natural&Easy i hela håret sen?

2009-11-24 @ 18:39:28
Postat av: Sandra

Jo det hade jag :) Eftersom min utväxt redan var färgad dängde jag i all färg samtidigt.

2009-11-24 @ 22:28:02
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0