Haha ungar kan va väldigt söta..

Haha var vid lekis idag och städade. Så ringde de in från rasten. Och ungarna verkligen KUTAR in. Nästan så dom håller på och få ikull både mej och städvagn. Och efter någon minut när alla kommit in så går fröken ut och kommer in med en liten kille.

-Varför kom du inte när klockan ringde?
- Jo men jag hörde inte att det ringde..... Så mycket...


haha så klockren



Sen stod jag och pratade med en liten tjej. Hon undrade hur gammal jag var och så vidare..
Så frågade jag hur gammal hon var:

-6 ½ !!
- Åh vilken härlig ålder!
- Ja de är bra man dör inte så snabbt då..!

Haha asså?


Åh va jag älskar att va på skolor. Jag tror nog de lutar emot läraryrket ändå asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0