GOTLAND SUGER!

Arrghh!! Har haft en sån där "allt är emot mej dag". Haft en bra dag egentligen, men har hela dagen haft som ett åskmoln över mej och bara gått och svidat. Stackars johny. Jag brukar faktiskt oftast vara rätt glad jämt. Men ja vet inte idag bah.. BLÄÄÄÄÄÄ

Ska ut till Hellvi i kväll. Lilian fyller 20. GRATTIS!! :)

Men jag vet inte jag vill väldigt gärna in till stan igen ikväll för jag känner att hela dagen imorgon går åt annars. Och det är där allt skiter sej. Ingen skjuts hem och buss på landet. VAD ÄR DET FÖRNÅTT?? Ååhhh.. buss på gotrland suger. Jusse som ska köra ut, vill dricka så hon och sanna ska sova över. Visst hade jag kunnat men jag vet inte, känns som jag kommer bli lite själv ikväll bara. Sanna och jusse sitter liksom typ IHOP. Är lite jobbigt att vara 3:e hjulet med dom. (HEJ jag har precis börjat mellanstadiet!!) Men de är faktiskt lite så. Jag saknar Hanna :( Hade vart så kul om hon var med, då är de liksom lite garanterat kul bara. Sen vet jag inte riktigt va de är för folk som ska ut. De kan nog säkert bli roligt. Men just de att jag känner att jag kanske kommer bli lite själv. Därför känner jag att jag vill åka hem ikväll. Men som sagt de gick och sket sej där.

Johny ska va med sina kompisar ikväll han erbjöd sej att hämta mej. Vilket får mej att känna mej ännu värre. Jätte gulligt av han. Men då offrar han sej att inte dricka nått för min skull och åka och hämta mej mitt inne i skogen längst bort på gotland. Hur taskig känner jag mej nu liksom?? Snark...

 GOTLAND SUUUUGERRRR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0