Fika på stan och inflyttningsfest

Måste bara börja med att säga att jag Ä.L.S.K.A.R min nya skinn jacka. Helt underbar. Passar till allt. Ska gifta mej med den <3 
      
Skinnjacka från Vero Moda
Kort kofta och linne från Cubus
Jeans tights från Vila
Väska från MQ


Efter bilsport fikade vi på siesta, tog varsin skagen baugette och njöt av solen! Jättehärlig dag. Vi gick på stan och tittade i affärer. Älskling hittade en jätte fin jeans skjorta. och jag hittade.. ingenting!! Ja letade nästan lite små desperat efter nått, men kunde inte hitta nått.. Tror jag va lite snål också.. hade precis betalat mina jäkla linser, där 400 rök direkt. =/ Behövde ju egentligen inget. Så de kanske va lika bra, spara lite pengar som omväxling.

Senare mot kvällen åkte vi till Johnys mamma och pappa på inflyttnings fest. Dom har ju bott ett rätt bra tag, men eftersom dom byggt eget så har de tagit lite tid att få ordning på allt och nu hade dom fått upp sitt altandäck så dom bjöd på inflyttningsfest. De var johnys pappas sida som var där. De va kul, man träffar inte dom så ofta.
Dom bjöd på italiensk buffé, Väldigt gott!! ^^ Jätte mysigt var det :) Sen fick vi skjuts hem av fille. Det va en riktigt bra lördag. Förutom att ja hade huvudvärk mestadels av tiden =/

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0