Fan, fan, fan...

.. Satan skulle färga utväxten tänkte jag. Och jag brukar alltid vara Viva trogen. Men förra gången testade jag Poly blonde Silver blondering, blev tipsad av en tjej på sminkavdelningen på Åhléns. Den va jätte bra, jag hade inte så mycket utväxt då, men nu har jag hunnit få mej lite. Växer fort på sommaren. Så tänkte färga idag. Däremot fanns silver blonderingen bara på Åhléns, där färgerna är som dyrast att köpa. Så börjar mitt hår bli lite tråkigt nu efter sommaren så jag tänke ljusa upp det lite, så ja bah: nej men jag kör på den lite blondare då? För vi handla på ICA maxi och där fanns inte silver blonderingen.

Kommer hem och färgar och minns nu varför jag INTE använder denna färg. FAAAN Min utväxt är typ gul :( Eller de e mest bara så ljust så de ser stört ut. FAN tyckte egentligen om min hårfärg jag hade men ville bara "ljusa/pigga" upp de lite. NU är det rätt så blond och jag ser helt sjuk ut.. Helvete också.. :( ALDRIG Mer Poly Blond!!

Nu ska jag dränka mej i silver schampoo i några dagar.
Ska till Lilian i Hellvi imorgon, för hon fyller 20. Men faan bara jag inte ser ut som en kyckling imorgon, annars vetti fan asså =/

 

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0