Familjen Lundström <3

Åh fick en kommentar från Lisen, (Hannas underbara mor). Och va glad man blev av att höra ifrån henne! Gud va man kan sakna dom ibland! Familjen lundström. Helt underbara <3

Va mycket man vart hemma vid dom! Varje håla på högstadiet samlades man i Hannas kök och åt mackor. GUD va många limpor vi är skyldiga dej Lisen!! :p
Men man var alltid lika välkommen. Där kunde man verkligen känna sej hemma. Haha första fyllan upplevde man i det huset. Alla filmkvällar och övernattnignar ute i hannas lilla stuga på gården. Alla moppsar som var överallt :)
Åh så många härliga minnnen. Ni är saknade!!! Ni ska liksom va där. Men de är skönt att höra att ni trivs så bra som ni gör i skåne! :) Men jag hoppas vi ses snart igen!

          


Kommentarer
Postat av: Lisen

Hujeda mej nu fick du mej att böla och det riktigt förbaskat mycket kan jag säga.

Flytten hit ner gick ju väldigt snabbt, både på gott och ont, vi har ju stormtrivts här från all början och jag tror jag varit Skåning i mitt tidigare liv, här är hemma.

Dock så har ju tankarna funnits mycket hos Hanna det kändes som vi bara övergav henne på nåt sätt, och det har kännts mycket jobbigt, Hanna fick börja en hård skola, men som hon också har haft mycket nytta av.

saknar er tjeer jättemycket även när ni tömde barskåpet vårat"ler" och storebror John tog på sej drickandet"snacka om att hålla i hop då det börjar brännas" men det är väl också så livet skall vara syskon emellan



Hoppas hoppas ni fly

ttar ner hit, här finns alla möjligheter och ni kommer att stortrivas jag lovar, en lördag här skulle vi åka till köpenhamn och köpa lite öl, allt gick på mindre än 2 timmar, det tar längre tid för mej att åka till stan och veckohandla



Tack snälla du för fina ord i din blogg, hoppas vi hinner ses nåt då vi kommer hem och hälsar på vecka 44.

och hoppas ni kommer ner och hälsar på snart

Hälsa alla

KRAM

2009-09-26 @ 10:27:55
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: H.

Men va söt du är stumpan! Saknar dejjjjj... HOPPAS ni kommer ner sen i oktober. Hanna behöver lite Sandra tid känner hon nu faktiskt:(

PUSSSSSS

2009-09-27 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0