En helt vanlig måndag.

Huuaaaa började 6 imorse.. ISCH!! Vet ni hur MÖRKT det är vid 6 på morgonen???
Det är väldigt mörkt kan jag säga för er som sover medans lilla jag sliter!!

Har vart en skön dag, HÄRLIGT med sol!! Mmm. Älskar fina höst dagar! :) Allt gick snabbt och smidigt på jobbet, sköönt!
Svärfar fyller 45 idag (GRATTIS sväffa!) så vi ska hem dit snart på fika. Har vart på stan en snabbis och köpt present i form av en flaska. och ett pimpigt kort haha ;)

Får se om jag lyckas få se Anna Anka ikväll. haha tycker svenska hollywood fruar är väldigt underhållande måste jag säga. Svärfar och johny ska se fotboll..snaaark.. så jag kan nog smita undan och se lite Anka ;)


            

Kommentarer
Postat av: mamsen

okej (suga av gubben på morgonen om han vill det...............) är hennes kändisstatus helt okej eller....????????????

pussokram mamsen

2009-09-22 @ 20:11:36
Postat av: S

Men de e la KLART gubben ska ha sej någe på morgonkvisten! HAhaha ;) Den männskan verkar inte heelt ha alla hästar hemma. Hjulet snurrar men hamstern är död. ;) haha

2009-09-22 @ 23:17:37
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0