Ajje!

Fan jäkla mensvärk. Var på städ möte idag och under mötet kände jag hur ont jag fick i ryggen, sen när vi va klara känne ja bara hur mycket de värkte och bah : "FAN mens!"... man vet verkligen den känslan. Typiskt. Skulle egentligen jobbat mina 2,5 timma till. Men de gick bara inte så jag åkte hem. Så nu ligger jag här på soffan och har grymma begär efter choklad!! 

De ända jag egentligen inte är sugen på är PLOPP. Haha gud va plopp jag ätit i sommar! Vann ju en sån där jätte sak på lisseberg! Men ja gav faktiskt bort rätt mycket. Men nu rycker fan sista ploppen! Ska spara halva till älskling, men kan inte lova nått! ;)


                 
                                      Den sista ploppen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare med mensvärk inget kul jag har haft tur som baar haft det en gång minns den dagen så väll skulle på mmiddag hos mormor o morfar då & kändes som det ja åt ville komma upp igen o kvitta hur ja gjorde o låg så gjodre det såå ont!

Men som tur är har jag klarat mig ifrån de sen..



Okej så den ska va bra får kika på den sen så svårt är ju som en stor djungel av produkter o krämer o svårt som sagt att hitta någon ny man ska gilla men hoppas på tur! :)



Okej ja plattar också rätt ofta o gjort det i flera år stackars mitt hår men blir alltid fint när man fixat det som tur är..

Hoppas ditt magont snart går över..Kramar

2009-09-10 @ 14:56:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0