Ville bara säga..

.. Att jag är VAKEN!

Haha de är inte vanligt nu för tiden att se mej vaken innan klockan 12.. (Vaknade faktiskt redan vid 10)
Nåågon ringde och väckte mej 3 minuter innan klockan skullle ringa.. Jag bara älskar sånt! ;p

Fast de var bra, annars hade jag antagligen inte kommit upp i alla fall.  Ska på stan och shoppa med mamma idag!! Älskar att shoppa med mamma, va ett tag sen nu, så de ska bli roligt! Ska hoppa in i duschen och göra mej i ordning.

Vi hörs sen :)



p.s  Imorgon drar ja till Turkiet!! Mohahah..!  ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Ja det ska bli så roligt längtar som bara den.Hoppas dessa 2 veckor går snabbt!

Oj va kul ska du åka redan imorgon, åhh avis jag är aldrig vart i turkiet vill också åka dit någongång..



Vilken fin header du har föresten o blogg!

2009-10-08 @ 13:17:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Hoppas du hittar något fint på shoppingrundan, och trevlig resa! :)

2009-10-08 @ 16:41:15
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0