Vet ni va jag ska göra på Fredag?? :D

Jag ska sätta mej på ett plan och åka ner till Turkiet med älsklingen. Så vi ska ligga och steeeka en vecka så ska vi "förhoppningsvis" komma hem sompeppakakor... MOhhhAHhHAA!!!

Haha vi fick liten sån där impuls känsla och bah.. fan ska vi boka resa till Turkiet? Okej! ;p
Så den är bokad, betald och klar ;)

ÅÅÅÅÅHHHHHH så härligt det ska bli!! En hel vecka ivärmen!! Fy faaan va jag har saknat Kreta. Just bara att ligga på en strand och bah.. "Guuud va jag är ledig och fri just nu".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Merhaba akabay, nasilsin? Bende cok iyiym:) ha de så bra sötisar

2009-10-05 @ 10:01:19
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0