Förberedelser Turkiet

Sitter hemma, arbetslös idag.. Snaark. Vet ni hur länge jag sov?? Helt seriöst till halv 1! URSCH!
Eftersom vi åker till Turkiet på fredag behövs det förberedelser!


* Väskor ska jag hem och låna ifrån mamma och pappa. Ska nog hem imorgon och fixa det.
* NU blir de hårdträning bara 4 dar kvar!! Kreta korten va hemska! haha ne, så av med lite extra kilon!
* Packa!! GUD va jag hatar att packa. Jag packar ALLTID för mycket. Och aldrig saker jag egentligen skulle behöva!
* Kattpensionatet ringde jag till igår, och det fanns plats och verkade bra, men vi ska ändå ut att kolla idag, se lite hur de ser ut. De är dock våra bebisar vi lämnar iväg. Hu har redan skuldkänslor! :(
* Måste fan sola  i alla fall en gång denna vecka, jag är verkligen anti solarium, fastän man stekte som fan i gymnasiumet så känns de inte så där hel bra. Men detta är undantag. Vill komma hem och ha lite färg ialla fall!


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0