Tummen upp för mej!

Känner mej lite små duktig..  Jag är nog världens lataste, slarvigaste och segaste alzimers människa som finns. Och tro mej de ÄR inte lätt att få saker gjorda då.

Tex. Jag och Johny tar alltid kattbacken varannan dag. På något sätt glömmer jag alltid att det är min tur att ta back satan...

Jag är sån som kommer på sent på kvällen att "oj är klockan redan 10?? Ja kanske borde ducha nu.." Och på morgonen.. "Yes äntligen i tid! nu måste jag skynda mig i väg.. Heeelveettee nu har glömt gjort frukostmackan!" Vilket resulterar i att jag blir lite sen i alla fall..

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MEJ!?


Men idag, IDAG!!
Jag hade gjort i ordning macka och mat och ställ i kylen I plastpåsar. Jag va tio minuter tidig på jobbet. TIO MINUTER! ((Mamma inga kraftiga chockanfall nu))
Jag duschade och gjorde hårinpackning vid klockan 9! Gjort i ordning min frukost smörgås tills imorgon, tillåmed en till Johny och lagt i kylen så de e klart. Jag KOM IHÅG kattbacken! Jag städade äntligen upp mitt smink som legat över hela toaletten sen vi kom hem från Turkiet.


Vad har hänt!? Kan jag hålla denna förbättring!? Fortsättning följer... ;)
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0