Solarie stekt

Huuuja de kändes inte bra. Eller i alla fall medans jag låg där.. har så svårt att koppla av i solarier. Plasten man ligger på knarar och man bah: SHIT DEN SPRÄNGS!!! Som tur var sprängdes inte solariet (den här gången heller). Fan på gymnasiet  hade jag en period där jag kunde gå och sola 8 gånger i månaden på vinter så jah var brun..


HUUUURRR kunde jaaag???
Förstår inte jag tyckte de va skönt att gå att lägga mej där en stund, men nää ursch! Bah tänker på hur canser ploppar upp inom mej. Nej hu, detta var en gångs företelse... Eller kanske går dit på fredag just innan vi ska åka..? Vill verkligen bli brun i turkiet..

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0