Rörig dag.

Min lilla hjärna var något ihop snörpad förut idag.

Som sagt, jag har hoppat över till städsöder och hade min första dag där idag. Den va lugn för övrig.
Kelv upp vid kvart i 5. Cyklade i väg vid halv 6. Började vid 6. Allt gick bra och smidigt. Sen va det möte. Jag städar med fyra andra städtanter och dom tyckte de va lite onödigt att jag skulle först börja på ett ställe, sen iväg till ett dagis, och sen tillbaka till samma ställe jag började på.. De tyckte jag med.
Sen behövde dom mej längre på morgonen så de skulle snacka med chefen efter mötet. Vilket de gjorde. Då startar världens disskution om vart jag ska va. För tydligen så ville dagiset ABSOLUT INTE ha städning efter 12- 14. Och jag kan inte ta det i början av dagen för då behöver dom mej på skolan för att ta gympahallen. Snaaaark...

Så de va världens disskution om hur dom skulle göra och dagispersonalen såg surt på mej och " Vi betalar faktiskt också för städningen"... EEEhh joo. sa jag "ja förstår, men asså jag vet ingenting, de e min först dag på de här städet.."

Men efter MYCKET om och men fick de äntligen ihop ett klokt schema. Så nu ska de va lugnt.. hoppas jag! :p
Men det nya schemat var mycke bättre än de första. Timmarna är utspridda på 6 tim dagen istället för 2 timmar en dag, och sen 8 på en.. Så jag är nöjd :)


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0