MEN URSCH SIMON OCH THOMAS!

Nääe ja kan bara inte tycka dom gör det speciellt snyggt ibland alltså. Sitter och ser på "Sveriges fulaste hem". Tycker det är liiite förmycke mycke tanke, färg och såna dära rent ut sagt FÖR JÄVLIGT FULA plast möbler URSCH!! Visst de blir ett orginellt hem. Men är de verkligen snyggt undrar jag bara?? Sitter och ser på det nu på 3:an.. och asså stackars folk. Jag hade ju kommit hem och : Men va FAN har ni gjort med mitt hem??? Okej de såg ju förjävligt ut innan, men veti fan om de blev förbättring..

Men visst "smaken är som baken"..

              

Men nu ska jag se Svenska Hollywood fruar. Tycker dom är riktigt underhållande faktiskt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0