Målat igen för första gången på väldigt länge

Fan de e märkligt hur man tappar saker. Jag har alltid, alltid älskat att måla och skapa. Men jag vet inte om jag bara inte haft tid eller lust för jag vet inte när jag målade sist. Jag har gjort några halvdana försök men de skitit i de så fort jag börjat. I påskas skulle jag göra en oljetavla tänkte jag, men en bild på mej och johny. Men de blev bara halv färdig, hade kunnat blitt fin faktiskt. Men jag vet inte. De är de där med tid, lust och ork.

 Men igår satt jag och skissade lite för kul och resultatet blev de här:


       

Ja vet pekfingret och tummarna är jag inte helt hundra på, men jag gjorde den lite snabbt eftersom jag skulle gå och lägga mej i någolunda tid men ändå ville få den klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0