Klänningen till galan.

Älskling ska upp nu på onsdag och hämta sitt geställbrev eller va de heter. Diplom av något slag, för han tog gesällprovet i vintras/ tidig vår. Vilket han så klart klarade och är nu "färdig målare". Så nu ska han upp på en liten sermoni för alla som klarat gesäll provet och hämta sitt diplom. De är i form av en liten gala den här sermonin. Och tydligen va de en massa gesäller som skulle dit! Och jag har vart så orolig över klädvalet. För jag ska självklart med och stötta min pojk :) De stog inget i brevet om klädsel. Man vill ju inte vara den som är FÖR klädd eller FÖRjävligt klädd liksom ;p Men de ska ju ändå vara lite fint, så jag har vart lite nervös.

Men igår hittade jag en jätte fin klänning från MQ och den kändes precis lagom liksom. Så den ska jag ha på "galan" :) Den fick jag av min snälla snälla mamma.  ( De är den lila klänningen, den är mer veckad i verklighetn och mycket finare! :)) Tack så jätte mycket mamma! <3

Den andra från vero moda är en enkel "lång linne" typ. Med massa nitar på. Tyckte den va rätt fin. Bara 169:- ! ;)

               

Kommentarer
Postat av: Ella

jag tkr den från MQ passar bättre :) lite mer "finare"

2009-10-31 @ 00:13:04
Postat av: Sandra

Jo asså de e den jag ska ha. Haha kanske ska skriva de lite tydligare :P Den andra råkte bara få komma med på samma bild :p

2009-10-31 @ 00:23:55
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt linne, har ett likadant fast i beige;)

2009-11-01 @ 14:05:48
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0