Jag är en kvällsbloggare.

I know.. men jag har ett dag jobb.. eller mjaa.. Tydligen har jag inge nästa vecka endå fick jag veta idag. KUL. Fan jävla städ dom vet aldrig nått. Men aja. Får hoppas det dyker upp något ändå. De brukar de faktiskt göra. Så ja får hålla tummarna.

Men hur som. Så för er som läser min lilla blogg. Så kommer inläggen inrammlandes mot kvällen. Då man har tid och ork efter att ha återhemtatt sig från jobbet. Ja kan lova att jag är helt SLUT när jag kommer hem. Jag har cyklat ungefär 6km om dagen den här veckan och då är det enorma långa uppförsbackar imotvind jag snackar om! Deffade lår, HELL YEAH! ;) haha 

Så jag skulle bara säga. Om ni tittar in tidigt på dagen och sen en gång lite senare och fortfarande inga inlägg. Ge inte upp det kommer mot natta ;) haha


                 
Hahaha jag garvar haft ihjäl mej varje gång jag ser denna mopps. Den är så lik hannas små odjur hahaha. Den satt på en av dagis avdelningarna, så jag var bara tvungen att ta kort på den. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0