Inhandlat

Va på åhléns och såg att dom hade rabatt på Syoss schampoot som går på reklamen. Har vart sugen att testa, så de va ja ju tvungen att köpa :) 49:- per flaska. De är ju JÄTTE flaskor också! 500ml. Hoppas bara det är bra också! :) Ska nog testa ikväll.. nyfikna lilla jag. 


             
Update: Haha jag hade visst blandat ihop lite shampoon här.. De va ju itne alls de som gick på reklamen. Tusan också, vet inte va jag cyklar i badkaret om :p Vet inte om Shampot var bättre än något annat. Får väl se efter jag använt de ett tag om någon hänt. Mitt hår var faktiskt väldigt mjukt och lent idag. Och har faktiskt inte trasslat till sej något. De har det börjat göra.. (tror de är tackvare all jävla blåst.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0