Idag har jag vart aktiv!

För en gångs skull ;p haha
Har vart lite uttråkad idag, och INGEN kunde va med mej. Så ja va tvungen att underhålla mej på nått sätt:


* Jag har tvättat tre maskiner fulla med smutstvätt.
* Städat hela lägenheten. Plockat, dammsugit och bäddat. 
* Kasstat ut min döda blomma (pga att några har ätit upp och grävit upp den, så den stackarn gav upp till slut).
* Solat.. Jag vet, FY!!!! Men ja bara kände hur min bränna försvann mer och mer.. Jag va tvungen.. :( Men de va bara 8 min.
* Bakat kärleksmums :)
* Diskat i 2 omgångar (pga bakning)
* Tatt kattbacken för Johny. (Eftersom han måste jobba över hela veckan pga tidspress.)
* Vart ute med alla sopor. Plockat ihop alla tom flaskor under köksbänken ( Alkisar! haha)

Så nu sitter jag äntligen ner och tittar lite tv. :)



Haha de kom några ungar och ringde på dörren förut när jag höll på att baka.

"BUS ELLER GODIS!!" Sa de tre små spökerna.
"Ehh va? Är det nu?.. Fan.. jag har inge godis tyvärr...Men om ni kommer sen kan i få kaka?"
Dom tittade lite snett.. "Åh va snällt" sa en tjej.
Så gick dom.. de har ännu inte kommit tillbaka.. hahaha Min kaka lockade visst inte..



                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag varit hemma kunde vi ha lekt du & ja ^^

2009-10-29 @ 10:09:16
URL: http://hannaslife.blogg.se/
Postat av: mamsen

vadå lekt??????????? vet "älsklingen"om det här???;)

puss mamsen

2009-11-01 @ 18:09:07
Postat av: Sandra

haha ååh jaa, he knoows! ;)

2009-11-02 @ 14:42:11
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0