Hemma i kalla sverige igen

Skulle bra säga att jag lever och är hemma! Och jag har haft det helt jävla UNDERBART. Det enda vi har gjort i  sju dagar är: ätit, badat, solat, sovit och druckit massa drinkar. F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.T!!

Vi kom hem med planet vid 7 ungefär. Och möttes av snöblandat regn och 5 grader.. Huuu. Vi vänder nog och åker tillbaka.

Bilder kommer nog imorgon! Så håll utkik! ;)

Nu ska jag lägga mig i min MJUKA säng med mitt varma fluffiga täcke.. Tänkte bara påpeka att jag sovit på en madrass man hade kunnat vart gjord av betong. FI FAN va hård den var. Och som täcke hade vi en virkad bordsduk ....typ...Förutom det har de vart underbart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem:D

2009-10-17 @ 20:52:55
URL: http://hannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0