Helvete heller!

Nej jag tänker inte bli någon jäkla dagis fröken. FAN är på ett  dagis och städar just nu. Och jag håller på att fåtoksnurr på fröknarna.. Asså dom är jätte trevliga och så (ibland) men fan jag få dårdamp på dom ibland! De är något mysko med dagisfröknar och lärare förövrigt.

De finns två olika sorter:
*Den ena är som glada som sjutton, går alltid och sjunger och pratar bebisspråk (Även med vuxna)

*Den andra är sur som ett bin, skriker på ungarn och orkar inte röra mungipan (för GUDFÖRBJUDE om dom skulle råka le!! )



Och jag känner att kommer jag förvandls till något av detta kommer jag ta livet av mej. Och visst jag älskar barn, men i lagom doser. Så va fan ska jag nu bli då? :(
 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0