Godmorgon!

Haha nej jag vaknade nu, men nästan, vid 20 över 1 kom jag ur sängen. Jag vet det är hemskt! Har vart så SJUKT trött sen jag kom hem från Turkiet. Lite små deprimerad tror jag att jag blitt. Jag vill flytta ifrån den här lilla lägenheten :( Är så trött på att allt är så trångt och litet och de finns inga förvarings utrymmen WHAT SO EVER! Det är sjukt irriterande. Vill ha en stor fin lägenhet där kissarna kan springa runt och mina kläder kan hänga i stora rymliga garderober. Helst av allt skulle den va i Malmö. Jag vill dit så fort som möjligt.

Just nu sitter jag i min lilla myshörna med båda kissarna sovandes runt mej. Haha jag har skaffat en mjukisdress.. så nu är jag en tvättäkta bloggare! hahah.. Nej hu.. I turkiet var det HUR mycke kopierade märkeskläder som helst och mycket mjukis dressar. Jag har inte heller nå kloka snygga mjukiskläder så när det ändå va billigt, så va fan. Så jag köpte mej en svart ed hardy. Mest för det fanns bara adidas och ed hardy fast i många varianter. Men gud så skön den är! Bara sitter och myser i den hela dagarna.

                      
                                                               Haha don't ask :p

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha :P "shak that assss bitches let me see what you got, so shak that as!" :P

2009-10-19 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0