Glada nyheter!

YEEEES! Va och snackade med städ söder och ska börja där imorgon :) FY FAN så skönt med jobb igen! Får jobba fram den den 18/12 sen får vi se efter de va som händer. Får i alla fall 30 timmar i veckan vilket jag är väldigt tacksam över. Så de va härliga nyheter. Gud va så orolig att jag inte skulle ha nå jobb, de e hemskt att sitta hemma och va arbetslös. Men nu vänder det. yes, yes, yes!! :)

Ska bli kul att få komma till nya ställen med nytt folk! :) Denna vecka blir de lite rörigt schema och 8 timmar dagen. Men den på måndag går det in i de vanliga schemat. Härligt! NU ska jag baka kaka och fira! :)

                        
Mamma hade fått massa kak mix från jobbet, och hon äter ju inte (GUD FÖRBJUDE) kakor. Jo då ibland slinker det nog ner något ;) men för det mesta äter mor min inte sockerbomber... Men de GÖR jag! Så då fick jag kak- och våffel mix.. Hihi nam nam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis struten:D:D

2009-10-20 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0