Fuck Anka! Go Montazami!

Jag förstår inte va all hysteri om den där anorektiska näbbgäddan Anna Anka handlar om. Kan tänka mej att svenska folket reagerar på hennes så kallade "ärlighet".. Eller rättare sagt bara säga vad hon tycker och tänker. URSCH de bara kryper i kroppen när hon garvar. Hon snackar om att hon inte vill göra plastikoperationer för att dom flesta ser ut som "skräcködlor".. i oförsi har hon rätt på den punkten, men är det bara jag som tycker fröken Anka ser FRUKTANSVÄRT läskig ut i sin otroligt beniga kropp?? Männsikan borde verkligen lägga på sej ett antal kilon och sluta va så jävla självgod. Jag tål inte männsikan. och svenska folket hyllar henne.. Asså WHATWHATWHAT!? Jag bara undrar om hon hade vart lika kaxig utan sin 70-åriga kändis man..

Hur som..
Någon jag verkligen gillar är Maria Montazami. Gud va härlig hon verkar. haha jo kanske en aning blåst. Men jag blir så glad av att se henne (och hennes läppstift). Hon må ha lite roligheter för sej men hon är så skön.
Ner med Ankan, Mera Montazami åt folket!!


             

                                                 Jag håller tummarna för en säsong 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0