Förlååååt!

Bilder kommer snaart...
Har haft lite fullt upp sen vi kom hem. Igår var vi hemma hos Johnys föräldrar på ännu en fest. Trevligt, trevligt :) Denna gång var det för Johnys mammas sida av släkten. Kul att träffa dem allihop!

Så vi var där vid 4 och sen kom vi hem vid 12. Och idag har jag total rensat mina kläder. De har blitt lite mycke på sistonde så jag har fått plocka bort lite kläder. Ska ställa upp lite på vinden. Sen får ja se vad jag gör med resten :p

Så just nu är vi hemma iklinte vid mina underbara föräldrar. Hade med lite presenter hem i från Turkland. Så vi ska snart äta lite mat här ute. De blir grillad kyckling. Hand uppräckning för den som är avis hihi ;)

Ska försöka lägga upp nått ikväll. Får se när vi kommer in till stan igen.

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0