Äntligen klar, Ny blogg design

Haha fy faaan va lång tid allt skit tar. Och jag är en sån där jävel som alltid vill "göra klart", har inte riktigt tålamodet till att vänta, men vill att allt ska bli så bra som möjligt. Men just nu har jag gett upp för i kväll/morgon. Orkar inte mer nu, fick en chock när jag såg va klockan var :S

Så nja ja vet inte om de blev så där hel bra.. Hade tänkt nått lite snyggare.. men får se va jag gör.

Men va tycker ni? Blev den tråkig? Va den bättre innan?

Puss och godnatt!



                     
          
                                                Som ni är vana att se den..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va häftigt.. skit coolt sandra=)

Fan va du är duktig.

puss o kram

2009-10-05 @ 09:58:54
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0