Visby

                               

Har vart på stan hela dagen. Stackars, stackars Johny var tvungen att gå runt halva stan med mej.. Förstår inte vad som är så jobbigt med att gå på stan. Okej jag kan förstå att det blir lite långdraget ibland. Men hur ofta går man på stan med killen? (Nog har de skäl till varför det inte är så ofta.. men endå).
Och när man säger: "Kan vi inte gå på stan i morgon? Och så titta på lite jul grejer?" .
Menar man INTE: "Vi ska bara titta snabbt på julgrejer".

De är lite de där.. " Kvinnor är från venus och män i från mars" haha.. Snackar helt olika språk :P

Vi har dock fikat också TVÅ gånger haha. Först med johnys familj för dom va rätt tidigt istan. Senare på eftermiddagen fikade med min mamma och pappa eftersom de också va på stan :)

Jag köpte inte mycket, bara två armband, och en kjol. Kan visa imorgon :)
Tänkte köpa en vit längre skjorta också.. Men jag är snåljåpen själv och för alltid bara över, lite, pengar i taget. Just för att jag inte ska köpa så mycket. (Vilket inte funkar men i alla fall). Så jag fick lägga undan, den va väl inge speciell men hade letat efter en lite längre vit skjorta.

Vi lagade vitlöksmarinerad fläskfilé och potatisgratäng med rödvinsås.. de e ju så gott, va länge sen :) Så har vi sett robinson. Förra året följde vi det nästan slaviskt haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0