Va fan jag gör vaken?

                      

Ja de undrar jag med. Fan unge gå och lägg dej! Men jag vet inte jag har svårt att bli trött på kvällen. Dock har jag förjävligt att vakna och kliva ur sängen istället. Hur mycke jag än har sovit. Jag älskar att sova, men tycker inte om att gå och lägga mej. Fråga mej inte hur det går ihop. Fast nu jävlar känner jag hur tröttheten bah kom svepandes. Ska inte upp vid 5 imorgon i alla fall. FY FAN va skönt att jag får SOVA imorgon! Och jag ska sova lääänge. Fy denna vecka har vart hemsk. Ja ska bah ligga och vältra mej i sängen minst halva dagen. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: mamsen

två ord bara PAPPA UPPIDAGEN!!!!!!!!!!!!!!

pusskram mamsen

2009-11-14 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0