Tillökning

På dator fronten ;)
Min underbara pappa lämnade av datorn idag. Och va skönt de känns att ha en egen data igen! Den är inte min, jag lånar (på obestämt tid), men de känns nästan lite som den är min ;) Ska köpa en egen sen när jag får pengar så det räcker och blir över ;p

Hihi var tvungen att testa om mitt lilla spel funkade  (Desperate Housewives). Vilket de gjorde Yeeej! (Nörd? jajjemen!) Haha och faktiskt var det rätt kul måste jag säga. Ser mer eller mindre som sagt ut som "the sims 2" Men de är mer ett spel, "nu ska du göra de här" .Däremot har man massa valmöjligheter så man får välja åt vilket håll konverationen mellan grannarna ska gå. Om man ska öppna grannens post som du råkat få istället. Om du ska berätta vissa saker. Vara otrevlig eller trevlig. De kan jag tycka är lite kul. Sen är det massa mini spel typ. Som när man ska laga mat. Då ska man laga maten enligt receptet. eller ta hand om sitt lilla trädgårdsland. Faktiskt rätt underhållande. Och spel karaktärerna är faktiskt väldigt likt de riktiga i desperate housewives serien.

haha för 99:- spänn på ÖB är jag nöjd med mitt spel ;p                  
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0