Pälsväst?

                                     

Jag hatar egentligen päls. Tycker egentligen inte de är snyggt, aldrig gjort. Och jag skulle ALDRIG ens tänka tanken att köpa riktig päls med tanke på de stackars djuren. Men denna FUSK pälsväst tycker jag faktiskt är riktigt fin på något sätt. Men jag kan bara inte bestämma om den passar mej eller inte. Därför kan jag aldrig bestämma om jag ska köpa eller inte heller.. =/ Men varje gång jag är i affären fingrar jag lite på den, testar, vrider och vänder.. Ja har tidigare sagt: " Fy faaan va fult, aldrig att jag skulle köpa något sånt".. Men fan.. på nått sätt.. är den lockande.

Någon som tycker nått? =/


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej du! angående västen,den är jättefin på dej (jag har verkligen funderat på det men den ÄR fin)KÖP rekommenderas

pussokram mamsen

2009-11-22 @ 11:27:14
Postat av: Anonym

Jag har också vart och dragit en liknande. jag tycker dom är häftiga. Men jag skulle nog tröttna snabbt! pusss

2009-11-22 @ 11:59:28
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: H.

Har precis samma åsikt om pälsar som du har!

Men den där va ganska häftig:D

Saknar dej<3 PUSS!

2009-11-22 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0