NU är det JUL!!

HiHi *tindrar av lycka*

De är första advent idag !! :D
Vi klev upp rätt tidigt och åt mysig frukost och tände ett av de fyra ljusen. Nu NUU har julen ätligen börjat!
Vi renstädade igår och plockade och skurade. Sen pyntade vi! Eller jag pyntade :p
Så nu är glitter, ljusstakar, juldukar och alla tomtar framme och uppsatta. Å de är så fint <3 <3 * Tindrar med ögonen*

Vi var på julmarknaden idag :) Inte för det är så där jätte mycket och ha, men man SKA liksom va där :) Jag kikade lite i butiker och hittade tre tröjor.. fan inte bra inte innan jul.. Får se om jag lämnar tillbaka någon. Men faktiskt behöver jag tröjor.. haha får bli julklapp till mej själv?

Ja menar varför inte egentligen? Köp något lite extra du egentligen vill ha men som du bah: "nej jag behöver väl de inte.." men du vill ändå ha! ;) Så köp och slå in de till dej själv och ge dej till julafton! Man måste faktiskt få skämma bort sej själv lite..  

Jag funderar på att köpa mej ett par skor eller nått.. inte för jag behöver.. men vill ha ;)

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0