Min snälle far

Min pappa är väl för go han!
Han terroringde mej förut (satt på toa och kunde inte svara haha).

"- Jag läste din blogg att du har tänkt köpa en ny data, eftersom din är sönder. Tänkte du kunde få den jag har hemma istället. Den används knapp, du kan få den så slipper du köpa någon ny nu innan jul "

Hur snäll får man va? :) De är en DELL, har för mej att den är relativt bra, ny data.
Jag sa att jag gärna kunde låna den istället för att få. Om dom inte använde den. Men TACK pappa, nu slipper jag låna johnys data och fylla den med mina bilder :)

Han skulle komma in med den imorgon. Va glad jag blev! :) Älskade pappa <3


Kommentarer
Postat av: dannie

Hej!

Nej jag börjar bli smått less på att de stora företagen tasslar och försöker dölja att de testar på djur mm. Det ska alltid vara vi konsumenter som måste kolla upp om varorna är djurtestade eller ej. Tycker vi borde få bättre information om sakerna vi köper! Det är så svårt att veta också om det är själva "slutprodukten" som är djurtestad eller om det är alla ingredienser var för sig. Det säger de aldrig! Kul att du gillade den! Hoppas att du delar filmer till vänner som jag lägger upp då och då om djurplågeri. Vill ju nå ut till så många som möjligt vad som egentligen förssiggår! :)

kram

2009-11-11 @ 23:41:26
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0