Jag lever!

haha ja här har det inte bloggats på ett tag. Ledsen för det men jag vet inte har bara inte funnits någon lust och ork.

Gesäll galan
Har precis varit i Stockholm med älsklingen på gesäll "galan". Han skulle ju upp och ta emot sitt gesäll brev i stadshuset. Och jäklar va stort de var! Ja stod där och fundera ett tag och bah: gud va jag känner igen mej. De va ju blåhallen där dom har nobelfesten. Trappan och hela kittet där kungafamiljen och alla pristagarna går ner. Haha okej.. asså jag brukar ju inte sitta och glo på hela nobelmiddagen om ni tror de nu. Men vad då lite har man kikat.. nångång.. dom har ju så mycket smyken och fina klänningar man kan titta på haha.

Nej de va jätte fint och MYCKE folk.. fan de var 189 geställer och sen deras familjer och vänner och andra åskådare. Så folk var det gott om. Haha jag knep en "front row" stol hehe.. dock satt ju alla geställer framför, men aja längre fram kunde jag inte komma. Men jag tog fina kort på min älksling. Så de ska jag lägga upp när jag får tid och lust.

Nej så först gick alla geställerna ner för trappan och sen fick dom gå upp 1 och 1 och hämtade sitt diplom.
Och ni skulle sett hur johny bah snubbla på mattkanten och gleed ner för hela trapp.... hahah nej bara skojar.
Nej han snubblade inte en endaste gång.. ;) Han va så fin pojken min i kavaj och slips :)

NU ska jag äta mat är hemma i klinte i kväll. ska sova här. Så Johny är gräsänkling för kvällen :p

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0