Jaaa fredag!

Äntligen fredag! (Gör en stor segerschest). Fy ända in i norden så skönt!
Och vet ni va? Nu börjar julen!! snart.. på söndag.. I just can't wait!! Åh jag älskar julen!!

Ska pynta så mycket som möljigt denna jul.. och gärna redan på söndag. Johny tycker man kan vänta till mitten på månaden med allt krimskrams... Men jag tänker smyga upp lite tomtar här å där i alla fall, typ en varje dag. Så han inte märker det förens någon kommer hem till oss och "HERREGUD VA TOMTAR NI HAR!!!". Då börjar han se alla tomtar som sticker fram lite överallt han med MOAHHAHHA!!!!

Asså så här är det:
Jag FATTAR inte vitsen med att ta fram de mesta av julgrejerna just veckan innan julafton. Ja menar va fan e grejen? "Ja då va allt uppe, nu plockar vi ner det igen!"
Jag vill ju att man ska känna det hela månaden och verkligen bah ÅÅH de e jul!!

Julgardinerna lyckades jag övertala Johny om att man kunde ta upp redan förra helgen, så dom e på plats hihi..

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0