Ja lyckades, äntligen!!

Klippa klorna på mitt lilla monster här hemma.
Rocky balboa har haft små nålar till klor allt för länge nu, har knappt gått att leka med han, eftersom han inte är speciellt smidig utan vevar hejvilt med sina små tassar så har vi alltid massa små sår på händer. ( och för inte tala om fötter! när man ligger och sover och råkar få ut en tå utanför täcket..)

Så igår tog jag på mej morgonrocken och vantar och tog järn grepp om mn lilla kisse. Han HATAR när man håller i han. Haha och jäklar va sur han va! En jäkla massa gnäll och morr var det. Men jag vet att han aldrig skulle hugga eller nått. Haha gud va vi kan bråka vi två. För han fattar verkligen också om man blir sur på han. Då går han undan och är antingen lite ledsen för man skällt ut han, eller skit sur för man skällt ut han. Igår jag försökte lugna ner han emellan varven och då gick de rätt bra. Sen tappade jag tålamodet och tog han i nackskinnet och "sluta nu!" Haha jäklar va sur han va då och piskade riktigt demonstrerande med svansen. Men till slut!! Tog Tyson också så nu har vi två väl manikyrerade kissar här hemma ^^


               
                                                    Svidpelle och elaka matte.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; Jag gissar på en liten krokodil, eller ett sjömonster av något slag :) Stod inte i artikeln vad det var dessvärre. Ryssland kanske kör på den mer spännande varianten av att öppna burkar med mat och helt enkelt låta allmänheten gissa sig fram.

2009-11-12 @ 15:58:45
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0