I'm back ;)

                       

Haha jo jag har vart lite distraherad av grejer som typ.. haha data spel. OH YES im a neerd. Haha men va fan spelet blev ju lite spännande ;)

Fick ett lite små oroligt samtal från min mor idag:

"-Varför har du inte bloggat på ett tag??"
"-Pappa trodde de inte gick att blogga på den, men jag bah nej hon spelar säkert.."
"- Hehe jo det går att blogga, ja har bara spelat lite.."
"- De va väl de jag trodde.."


Haha de känner mej allt för väl. Nej men haha så mycke har jag inte spelat nu lät jag som värsta nörden. Har spelat lite på kvällarna iställe för att bloggat. Fan de vart ju spännande ju ;)

Förövrigt har telefonen gått varm idag. Jag hinner in genom dörren och mamma ringer. Vi pratar en timma, sen ringer mikaela, Vi pratar en timma. Pappa ringer, vi pratar en liten stund. Till slut ringer Johny och frågar va vi skulle ha för mat ikväll.

Ska försöka uppdatera lite bättre nu.. ska bara klara spelet först.. (haha nej skojar).. nästan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0