Helgen

                 
                                                            Lånade bild ifrån jannicke :)

Ja egentligen va de väl att jag skulle till stockholm. Kommer inte ihåg om jag nämt de? men det började med att hanna sa att hon skulle åka upp, öch tyckte de kunde va kul eftersom Sanna redan är där. Och ha en helg med brudarna är aödrig fel. Dessvärre så va jag nästintill DÖD hela förra veckan. Och eftersom vi precis hade vart upp kände jag mej lite mätt på stockholm. Och jag kände ännu mer hur jag verkligen inte orkade, fyskiskt och psykiskt åka till stockholm och festa när jag verkligen bara ville ha en lugn och avkopplande helg. Så tyvärr åkte jag inte med, kände mej lite taskig eftersom de va jag och hanna som fick igång gänget. Sen hade jag inte så jättemycket pengar kvar efter turkiet och köp av vinterjacka, stockholms vistelse och vice versa, sen är de snart jul och jag har två som fyller år precis innan jul också, så kände att mina pengar borde sparas lite. Så nej de blev inge stockholm för mej. De får bli en annan gång mina kära vänner <3


Så va gjorde jag då i helgen?


Vi tog de lugn åt pizza och gick som sagt på bio och såg "2012". Gå och se den.. Nu, nu, nu!!



I Lördags så undrade Johan och Jannicke om vi ville hitta på något. Vilket vi gärna ville om de va på lugna vilkor :p
Så vi åkte och handlade mat tillsammans och hyrde film. Sen åkte vi hem till dem och lagade tacos tillsammans, åt och såg film. och tog kort hahah ;D Vi hade jätte kul och mysigt som alltid. Underbara filurer de där två :)



Söndags gjorde vi väl ingenting, inte jag i alla fall. Men gud va jag har sovit i helgen! Sov till minst 12 både lördag och söndag och bara slappade bort hela dagarna. Lite hemskt, men de behövde jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0