Ha begäret är igång igen.

Jajjemen aldrig är man nöjd. Vill bara HA och HA!

Och nu vill jag ha en ny data!
Min funkar knappt längre, så jag använder alltid johnys data.Vilket de klagas nå hemskt över. Eller själva användningen av den gör väl inget. De e ju bara de att jag måste lägga in lite bilder då och då. Sen blir dom liksom typ kvar på datorn. De är detta som han blir lite smått galen på. Jag förstår han till fullo. men va fan ska jag göra då. Jag har inte hjärta att ta bort korten. För de kan va kul att ha dom sen liksom. Sen är de ju mycke de att jag fotoshoppar lite kort, vilka blir stora filer när man spar dom.

MEN grjen är att jag egenltigen inte har råd till data. Och speciellt inte nu innan jul...
Sen är det de där att, jag kanske inte behöver just en värsting data. Vilket jag vill ha. För egentligen gör jag inte mycket på datorn. Man surfar och fixar bilder liksom. Enstaka gånger så fixar man lite i Indesign.

Härom dagen var vi på ÖB och så blev de att vi kollade på lite billiga spel. Så hittade jag ett med "Desperate housewives" ser mer eller mindre ut att vara som "the sims 2" Fast att man ska lösa lite problem och kluriga grejer. Tänkte att de kunde va rätt kul. 99:- spänn liksom.

Men NÄ de funkade inte på någon av våra SKIT datorer!! Fattar inte helt va som är felet. Men aja. Och de här gör mer att faan ska jag köpa en data vill jag att den ska hålla ett par år och klara de mesta uppgifter jag ger den.
Så de känns nästan värt att slänge in en tusenlapp extra och få en mycke bättre dator.

Just nu har jag hittat en data i från Acer med bluray-spelare inbyggt.. Lockande? Neee inte allss.. inte alls..

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0