Förresten!

                          

New moon var jätte bra! ^^
Johny däremot va inte så jätte nöjd med filmen, men han tyckte ju inte den första var så jätte bra heller.
Men jag å andra sidan var väldigt nöjd :) Dels för det visades så myket muskler i filmen.. haha ne skojar.. men jacob.. han hade käkat anabola eller nått för herre J*VLAR! De va så man flämtade högt  när han tog av sej tröjan, fick lite arga blickar vid varje flämt attack.. haha nej inte riktigt.. bara nästan ;)


Haha däremot blev jag HALV DÖV igår.. jag hade fått vatten i mitt höger örat när jag duschade. (fråga mej inte hur) Men sen precis innan vi skulle gå, så blev jag irriterad för locket släppte liksom inte. så jah tryckte in en tops lite försiktigt i örat. Och helt plötsligt känns det som jag har stoppat in ett helt jävla duntäcke i örat.. för jag hörde inte ett piss. Jag börjar skaka på huvudet, trycka på örat, hänga upp och ner, hålla för näsan och blåsa, dricka vatten.. INGET hjälpte.. så jag fick sitta halv döv inne på bion, så råkar johny komma på min höger sida. Och jag hörde ju inte ett dugg va han sa, så man kände sej som en döv gammal kärring varje gång man skrek "VAAA!?".

Turligen nog är locket borta idag.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0