Fläta

                                    

Var inne och spanade lite på Glamour.se och hittade en artikel om "vårens hårtrender".
Där dom hade tagit upp flera olika frisyrer och längst ner slarvig fläta över ena axeln. De ska ut som man har "sovit med den". Åh va snyggt det var! Mitt lilla hår har stannat i växten misstänker jag.. de vill bara inte växa. Hoppas HOPPAS mitt hår växer på bra till sommaren för då ska jag ha fläta all the time :)

jag var tvungen att testa att putta i lite löshår och se hur de skulle se ut. Och faktiskt såg de helt okej ut. Haha asså man ser ju typ att de e löshår.. men fan vill ha långt hår.. NU NU NU

Satt bara i på den sida jag skulle ha flätan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0