Eftermiddags shopping.

                     

URK.. har precis tryckt i mej massa fiskpinnar med mos (GUD så gott de är!!).. men gud så mättande...

Jag må ta mej sjutton ha den bästa mamma och pappa som finns.
Dom är så jävla goa så de gör ont i hjärtat när man tänker på dom, dom förstår och dom lyssnar, dom ger råd och tröstar, vi har en sån underbar kontakt, finns nog inte mycket de inte vet om mej, då jag kan berätta precis allt för dem.
Dom är helt enkelt UNDERBARA <3

Min älskade mor och jag va på stan idag, åh de e alltid lika kul!
Man uppskattar verkligen den lilla tid man ses, eftersom man inte ses så mycket nu mera.
Vi spatserade genom lite affärer och gjorde lite fynd, sen mötte vi upp pappa och tog en fika. Sen skulle dom handla mat på Coop forum så jag hängde på, fick lite kycklingfilé av dom (Nice!) och sen begav de sej hemåt.

I påsk ska jag hem, heela påsken ska jag va hemma och bara mysa. Mina två kissemissar ska också få åka med eftersom johny drar till Jönsköping på bilmässa. Hoppas bara de går bra, med tanke på våra andra djur där hemma, men finns de hjärterum så finns de nog sjärterum ;)

Shoppingrundan resulterade i två t-shirts som jag fick av min snälla mamma =)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0