Brrr!!

           

Fi fan vilket ruskväder det är ute! Skulle inte jobba något idag men vid 8 ringer lasse och vill att vi kollar på ett nytt ställe som jag ska ta på måndag. Ja hörde knappt va han sa, utan mumlade något till svar.
Han hämtade upp mej vid halv 1, så passade jag på att be han om att skjutsa mej till Chefen så ja kunde lämna lönerapporten. Fick dock gå hem´i ruskvädret men tur nog är det rätt nära hem.

Fredag igen, de e SJUK hur snabbt veckorna går! 6 veckor till sen jäklar ska jag ligga på en stand i grekland och steeeka! ^^
Och något annat som är sjukt är, Huuur faan kan man va sugen på pizza varje jäkla fredag?? Fastän man äter de varje fredag! ( Detta är min hemskast och mörkaste hemlighet, japp köppizza VARJE fredag!)
Ville egentligen ha vitlöksmarinerad fläskfilé i ugnen som älsklingen är så fruktansvärt grym på! Åh va ja älskar den grabben. Men hemskt nog skriiiker min lilla mage efter pizza. men ja ska övertala den... ;)

Åh har vill haa det här halsbandet från lindex! men jag kan inte bestämma mej om de är snyggt eller inte. Tåls att fundera på..

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0