..Va hände nu?

Hm trodde vi skulle göra något brudarna och jag, men upptäcker att ja sitter här själv.. Hm lite dålig planering..

Åh har vart på stan med min underbara mor <3. Mötte mamma och pappa på öster så tog vi en fika på siesta, så härligt och träffa dom! Helt underbara föräldrar har jag, Ja är en lycklig unge.
Sen gick jag och mamma på stan och scannade över affärerna. Mamsen skulle ha en klänning till scottland. Hittade dock ingen. H&M tycks bara ha storlek 34 och 42... Hmm... Gotland asså..
Men tröjan och byxerna va riktiga kap du! ;)

Jag kunde inte låta bli att köpa mina skor jag hade spanat in. Lönen kom ju inrammlandes idag ;) Men ja får se om jag behåller dom.. Grejen är ju den att dom nog inte lär användas så mycket, är ju knappt ute och festar längre. Men ÄRSCH ja behöver skor, har vart tvungen att kasta 2 par.. De tog emot.. men vart fan är kvalitén i grejerna menar ja bara? skiten håller ju inte..
Fick en tröja från MQ av min otroligt snälla mamma.. TACK så jätte mycket mamma! :) Åh de va så fint tryck på den <3

Så de har vart en bra dag, jobbet gick jätte fort också, SKÖNT! :) Vi får väl se va som händer ikväll, Hanna och jusse kommer i alla fal in till stan sen. Och Min jusse ska städa, men ja ska försöka slita loss henne. Sen får vi se vad som händer. Alkazar skulle spela på Gutekällaren. Skulle kunna vart kul att se.
Men nu är jag hungrig! får värma lite paj i min ensamhet haha ;p

            

                         

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej du!Det är ju inte så svårt att vara föräldrar till dej och Thim ni är ju oxå underbara,aldrig haft problem med er :)och du har jag har noterat stor bokstav iHanna men men du har fler namn som alltid SKA STAVAS MED STOR BOKSTAV I BÖRJAN.Puss&Kram Mamsen

2009-06-27 @ 17:21:55
Postat av: Ella

Ska mona och håkan till skottland? :) gud va roligt! SANDRA WAHLGREN!!!! HAR DU (understruket,understuket, och åter igen UNDERSTRUKET!!) KASTAT SKOR?!!! hur kunde du....starkt gjort ;P

2009-06-27 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0