Utflykt med jobbet och grillning i trädgårn.

Slöt vid halv 11 idag, eller vi blev hämtade halv 11 av Lisa (MY boss, Johnys moster =) ) så åkte vi ut till Högklint, vi skulle ha sommaravslutning med hela städtantspatrullen. Älskar våra träffar, så kul att träffa alla man gått med och prata lite shit, MASSA skvaller!! ;)

De va kallt ute på högklinten!! Kändes inte så sommrigt. Men de va riktigt trevlig =) Vi fick sallad och dricka till. AS GOD kycklingsallad!! Så satt vi på sitt- och ligg underlag. Haha vi såg så söta ut allihop där vi försökte få till någon någolunda skön ställning på den hårda marken. Sen kom dimman. Fiiii sablar va kallt de blev! Som tur va var det precis mot slutet och sen åkte vi hem. SKön dag!

När jag väl kom hem började solen titta fram, och de blev riktigt fint väder där mot kvällen ju :) Så jag och älskling satte oss i vår lilla trädgård och grillade. MUMS!!! Ååh så gott de va. Min mage har vart lycklig idag. Eller mer mina smaklökar kanske?

Fasen denna dag började inte alls nå bra, men den blev bara bättre och bättre... Efter regn kommer sol !
;)


                Haha de byttes sallad...                             Söta Petra och Underbara Eva


                                                  De va en tjock dimma!

        
                                      Fina fina älsklingen och maten <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej va kuk. :) Jag jobba på Gotlandsturistservice, just nu sitter jag nere på Hotell VillaBorgen på adelsgatan.

2009-06-11 @ 12:07:37
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0